.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پيشنهاد تلفيق قانون وبسايت‌ها باخبرگزاري‌ها

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان طي نامه‌اي به دكتر حدادعادل خواستار افزودن مقررات سايت‌هاي خبري و وبسايت‌ها به قانون مطبوعات و خبرگزاري‌ها شد.

به نوشته «جمهوری اسلامی»، اين انجمن طي نامه‌اي به رئيس كميسيون فرهنگي مجلس، از اين كميسيون درخواست كرد، به دليل اين كه امروزه وب سايت‌ها و وبلاگ‌ها به عنوان موثرترين سلاح جنگ نرم مورد سوءاستفاده استكبار عليه انقلاب اسلامي قرار گرفته است، در صورتي كه با برنامه ريزي و قانونمندي رسانه‌هاي ديجيتال در مجلس مي‌توان اين تهديد را به يك فرصت تبديل كرد، جهت پاسخگو كردن سايت‌هاي خبري و جلوگيري از برخوردهاي سليقه‌اي در محاكم قضايي، قانون وب سايت‌ها و وبلاگ‌ها را با قانون فعلي مطبوعات و خبرگزاري‌ها تلفيق كنند.

در اين نامه تصريح شده است، بدين گونه مي‌توان علاوه بر مقابله با شبيخون فرهنگي دشمن از اين پديده نوظهور در جهت معرفي فرهنگ غني و مستدل اسلام به جهان استفاده كرد.

در اولين نشستي كه انجمن روزنامه نگاران مسلمان با حضور جمعي از مديران مسئول رسانه‌ها و نماينده منتخب آنان در هيات نظارت بر مطبوعات در دفتر اين تشكيلات برگزار شد، موضوع ضرورت قانونمند كردن رسانه‌هاي ديجيتال مورد بحث و بررسي و تصميم گيري قرار گرفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.